Konferencja HR Biznes Partnerw
HR z akcentem na B(iznes)!
15 kwietnia 2015 w Warszawie
Spotkanie praktykw z praktykami HR biznes partnerstwa
E-learning Day to jedyna w Polsce konferencja poświęcona przyszłości i kierunkom rozwoju e-learningu oraz najnowszym światowym rozwiązaniom wykorzystywanym w działaniach szkoleniowych w korporacjach.
Wspólnie z praktykami oraz uznanymi ekspertami przyjrzymy się najważniejszym zagadnieniom związanym z e-learningiem, m-learningiem, blended learningiem oraz social learningiem. Będziemy rozmawiać o narzędziach, które dziś na „na pierwszy rzut oka” jeszcze wydają się futurologią, ale kiedy zaczynamy je poznawać, okazuje się, że ich przyszłość zaczyna się dziś! Zajmiemy się tym, co ważne w codziennej pracy menedżera, trenera oraz osób kreujących politykę rozwoju pracowników w firmie.
Konferencja ma dać uczestnikom odpowiedzi – jak budować przewagę
konkurencyjną poprzez tworzenie innowacyjnej, stale uczącej się firmy.
W programie konferencji:
• case studies z polskich firm – najlepsze praktyki w e-learningu
• najnowsze rozwiązania e-learningowe
• sztuczna inteligencja stosowana w systemach szkoleniowych
• systemy e-learningowe w chmurze (cloud learning)
• rozszerzona rzeczywistość w grach szkoleniowych
• praktyczne rozwiązania szkoleniowe w formule social learning
• 10 powodów, dla których e-learning nie działa
• uczenie się „w międzyczasie” – motywacja, nawyki i rozrywka
• smartfony i tablety w szkoleniach
• bezpieczeństwo danych a wykorzystanie prywatnych telefonów w pracy (BYOD)
• testowanie najnowszych technologii
Prelegenci
Sally-Ann Moore
Uznawana za lidera rozwoju biznesu. Ma ogromne doświadczenie we wdrażaniu dużych projektów e-learningowych. Na swoim koncie ma przygotowanie i realizację szkoleń e-learningowych dla ponad 1,2 mln użytkowników. Pomysłodawczyni i organizator (od 2000 roku) eLearnExpo, iLearning Forum w Paryżu oraz Enterprise Learning Chinach. Zaliczana do grona 10 najbardziej wpływowych ludzi w Europie na rynku e-Learningowym.
Bruno Rouffaer
Socjolog, konsultant, coach, trener, ekspert w dziedzinie: przywództwo przyszłości, zmiana, 5 pokoleń pracujących razem, Workplace 2020. Ma 25-letnie doświadczenie w pracy z kadrą zarządzającą. Główny prelegent wielu między-narodowych konferencji: Kongres Kadry 2012, ASTD 2013, HR Excellence in Public Sector 2012. Autor książki: ‶NO WAY: Big Bad Boss Era is Over! Prowadził wiele projektów zwiększających efektywność organizacji w takich firmach jak: Boston Scientific, Astra Zeneca, Accor Corporation czy BNP PARIBAS FORTIS. Oprócz licznych projektów zawodowych angażuje się w walkęz AIDS w prowincji Kwazulu Natal w RPA.
Gerry Griffin
Dyrektor zarządzający Skill-Pill i M-Learning. Częsty komentator telewizyjny na temat rozwoju sieci Web, wykładał w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Afryce. W 2006 roku założył Skill Pill. Jest pasjonatem mLearning i wpływu jak technologie mobilne wywierają na kierowników w miejscu pracy. Zajmuję się zagadnieniem, w jaki sposób mobile learning może wspierać menedżerów w rozwoju pracowników.Specjalizacja doświadczenie: Mobile learning, Zarządzanie wiedzą, Nowe technologie, m-learning.
Zrewolucjonizował podejście do mobile learningu projektując kontent,
który ze swojej natury jest mobilny.
Iwona Opiełka-Majewska
Prekursorka i jedna z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Charyzmatyczna, budząca entuzjazm – inspiruje i porywa do działania. Przenosiła na polski grunt wiedzę zdobywaną u ludzi takich jak Martin Seligman, Stephen R. Covey, Brian Tracy, Tom Peters, Peter Drucker, Zig Ziglar, Norman Vincent Pealeczy Anthony Robbins. Wykorzystując wykształcenie, osobiste doświadczenia i najnowsze ustalenia psychologii pozytywnej stworzyła spójną koncepcję rozwoju ludzi i organizacji, dostosowaną do polskich realiów i mentalności.
Marta Machalska
Prezes SEKA.edu, e-learningowiec z 12 letnim doświadczeniem. Dyplomowany rener, wykładowca w przedsię-biorstwach z zakresu metodologii nauczania oraz projektowania rozwiązań e-learning Koordynator projektów badawczych na rzecz rozwoju metodyki i formuł nowoczesnego nauczania z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.Wieloletni konsultant w irmach szkoleniowych oraz doradztwa personalnego, kierownik projektów szkoleniowych , autor i koordynator dużych projektów rozwojowych dla pracowników wielu banków i przedsiębiorstw.
Dorota Raniszewska
Od 1997 roku w branży HR w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej jako międzynarodowy doradca, coach, trener i menedżer. Działa pod marką Garden HR „Motywacja, Relacje, Firma z Pasją” oraz Off Words. Współtwórczyni i współprowadząca Off Words, programy rozwojowe oparte o takie techniki jak myślenie kreatywne, poszerzanie pola, Points of You, metaforę, System Analizy Ruchu (LabanMovement Analysis), fototerapię, terapię tańcem i ruchem, techniki medytacji.
Perry Timms
Perry nazywa siebie Punk HR-owcem, a swoje metody Hacking HR-em – wprowadza nowe aplikacje do tradycyjnie działającego systemu, jego innowacyjne pomysły znacznie dynamizują HR. Perry jest uznanym praktykiem social media: bloguje i jest aktywny na LinkedIn i Twitterze, co zaowocowało wybraniem go jako siódmego na liście „Top 20 HR Power Tweeters” w 2012 roku. Jest nieustającym czytelnikiem, rozentuzjazmowanym networkerem i nienasyconym uczniem. Mówi o sobie, że jest „życioholikiem”.
Celem Perry’ego jest stworzenie silnej grupy ekspertów HR skupionych na przyszłości, tworzących miejsca pracy,które żyją i rozwijają się zgodnie z wartościami: Szacunku, Autonomiczności, Rozwoju, Nadziei i Szczęścia.
Paweł Luty
Dziennikarz magazynu „Brief”, felietonista "iMagazine"; publikował także m.in. w „Forbes”, „Pierwszy Milion”. Zajmuje się startupami i nowymi technologiami, trendspotter z zamiłowania,geek z wyboru,pasjonat wszystkiego,co nowe,wierzy w dekalog Ramsa i proroctwa Zajdla, uzależniony od Spotify i swojego Kindle’a.
Zbigniew Czajkowski
Zarządza i koordynuje pracę Działu Projektów, Działu Wdrożeń i Serwisu, Działu Aplikacji oraz Działu Integracji w firmie Pirios S.A. - producenta i integratora rozwiązań telekomunikacyjnych z zakresu emergency i security. Związany z branżą IT od 14 lat. Pełnił m.in. funkcję prezesa zarządu w firmie Xtrade S.A., dostarczającej oprogramowanie i usługi wspomagające procesy zakupowe. W IBM Polska Sp. z o.o. oraz w firmach z Grupy Prokom odpowiadał za sprzedaż oprogramowania do sektora energetycznego na terenie całej Polski. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej.
Aleksandra Borkowska
Dyplomowany historyk sztuki, absolwentka University of Glasgow (dyplom z wyróżnieniem) i University College London. Laureatka stypendiów naukowych dotyczących sztuki na Utrecht University i Freie Universität Berlin. Autorka felietonów „W ramach” w magazynie „Warsawholic”. Obecnie związana z Modessqe – projektem z pogranicza świata sztuki i biznesu – jako Marszand oraz doradca merytoryczny Spółki.
Dawid Kloch
Prezes firmy Mediaflex, z branżą IT związany od 12 lat. Doświadczony menedżer i przedsiębiorca. W przeszłości pracował na stanowisku IT Project Manager. Zarządzał projektami z wykorzystaniem miękkich metodyk (Agile) m.in. XP, Scrum, Kanban. Zdobyte wtedy doświadczenie od ponad 5 lat wykorzystuje w prowadzeniu i rozwijaniu własnej firmy. W pracy stawia na jakość, rozwój, komunikację i terminowość, a tym samym w pełni utożsamia się z wartościami swojej firmy. Prywatnie fan rozwiązań Microsoftu.
Małgorzata Maj
Key Account Manager firmy Mediaflex od ponad 4 lat. Odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie relacji oraz koordynację realizowanych projektów, głównie z zakresu rozwiązań webowych, mobilnych i elearningowych.
Bartłomiej Górniak
Dyrektor Zarządzający w Departamencie Szkoleń i Zarządzania Wiedzą Banku Pekao S.A. Związany ze szkoleniami od roku 2000, odpowiada za całą działalność edukacyjną w Banku Pekao S.A. Posiada doświadczenia zarówno w sprzedaży, prowadzeniu szkoleń oraz zarządzania kompleksowymi projektami szkoleniowymi.
Dorota Jaksa-Pliszka
Pracuje w Orange Polska, Ma doświadczenie w prowadzeniu dużych interdyscyplinarnych projektów Hr-owych. Kieruje projektem „Światłowód wiedzy”, którego celem jest społecznościowe zarządzanie wiedzą ekspercką. Posiada bogate doświadczenie jako rekruter, trener, mentor. Pasjonatka muzyki gitarowej oraz żeglarstwa. Jest prezesem Fundacji Pętla Mazurska, w ramach tej organizacji jest zaangażowana w proces planowania i realizacji budowy nowych dróg wodnych na Mazurach.
Bartłomiej Polakowski
Kierownik Zespołu E-learning w PZU. Od 6 lat specjalista ds. e-learning, związany z branżą ubezpieczeniową. W ciągu ostatnich lat wdrożył i udostępnił ponad 100 spersonalizowanych szkoleń dla kilkudziesięciu tysięcy odbiorców. Instructional designer – projektant i twórca e-szkoleń. Obserwator i komentator rynku e-learningowego. Autor bloga www.e-learning.blog.pl i grup o tematyce e-learningowej. Pasjonat technologii edukacyjnych oraz projektów związanych z budową i podnoszeniem zaangażowania pracowników.
David Westwood
Kierownik działu Learning Architecture w Fuse Universal - tworzy nowe programy nauczania, analizuje metody pracy. Posiada licencjat z psychologii oraz tytuł magistra z cyberpsychologii, jest również członkiem British Psychological Society. Przed pracą dla Fuse Universal otrzymał stypendium badawcze na Uniwersytecie w Middlesex, podczas którego badał oraz publikował na temat użycia technologii w edukacji. Prowadził wykłady dla HR oraz zajęcia o rozwoju na kursach akademickich.
dr inż. Mariusz Ulicki
Dyrektor ds Rozwoju w SparrowSkills. Wieloletni wykładowca akademicki. Odpowiedzialny za strategie i rozwój IT dużych podmiotów administracji publicznej. Budując nowe rozwiązania, łączy wymagania użytkowników z możliwościami oraz innowacyjnymi rozwiązaniami, patrząc nie tylko na bieżące potrzeby ale również dostosowując rozwiązania do trendów i rozwoju nowoczesnych technologii. W dziedzinie eLearningu zajmuje się tworzeniem nowych mechanizmów nauczania dostosowanych do potrzeb dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości oraz konieczności stałego kształcenia i budowania kompetencji.
Sylwia Zawada
Marketing Menedżer w SEKA.edu, pasjonatka rozwoju i nowych mediów, certyfikowany coach ACC. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w biznesie w projektach wspierających procesy HR. Zainspirowana ideą bycia szczęśliwym i spełnionym w miejscu pracy, fanka Kena Robinsona, Chipa Conley’a, Tony’ego Hsieha, Brene Brown, Rity Pierson, Nicka Vujicic, Bena Zandera.
Aleksandra Borkowska „Opowieść o obrazie”
Obraz to jeden z kluczowych filarów rozwoju człowieka. Myślimy, pamiętamy, kojarzymy i wyobrażamy sobie obrazem. W rzeczywistości w której doświadczamy bombardowania i manipulacji obrazem jego rola ulega degradacji. Galeria Modessqe chce przypomnieć potencjał obrazów i ich pierwotną rolę. To doświadczenie jednej pracy, która potrafi wyrazić więcej niż tysiąc słów. Spotkanie z dziełami sztuki to nauka na wielu płaszczyznach: konfrontacja z emocjami innych, intelektualna przygoda, wyjście poza własną strefę komfortu, eksperyment,budowanie skojarzeń i nietypowych rozwiązań oraz poszerzanie swoich horyzontów. Wszystkie te umiejętności są również przydatne w biznesie, gdzie wzmożona kreatywność sprzyja innowacyjności. Wierzymy, że sztuka poważnie rozumiana, przeżyta sprzyja rozwojowi człowieka. Dzięki nauce płynącej z obcowania ze sztuką, także w biznesie możemy stać się prawdziwymi artystami.
Marta Machalska, Sylwia Zawada „Zamiast wstępu”
Inspirujący dialog o konferencji, e-learningu i rozwoju.
Sally Ann Moore ‶Integrując pracę i rozwój: e-learning, który wspiera osiąganie celów biznesowych”
Podczas prezentacji przyjrzymy się fundamentalnym założeniom szkoleń biznesowych: czego nauczyliśmy się zastępując sale szkoleniowe technologią, jakie są mierzalne korzyści e-learningu i uczenia się, główne czynniki sukcesu projektów szkoleniowych oraz elearningowych – co mierzyć i kiedy. Prezentacja zawiera dane i analizę z ponad 20 lat rzetelnych badań i doświadczenia z przeszkolenia ponad 2 milionów osób pracujących w biznesie na całym świecie.
Sally Ann Moore ‶Integrating Work and Learning: Successful deployment of e-Learning for
Business results ”During this presentation we will look at the fundamental assumptions about training in the enterprise, the lessons learned from using technology to replace the classroom, the measurable benefits of e-learning and learning, the critical success factors that all learning projects have in common, and performance measurement within e-learning projects: what to measure and when. The presentation contains data and analysis from over 20 years of solid research and over 2 million learners in enterprises of all sizes around the world.
Dorota Raniszewska „Holistycznie o rozwoju: słowo, obraz i ruch”
Paradoksalnie współczesna technologia włącza naturalne sposoby uczenia się – poprzez słowo, słuch, a także obraz, dotyk, ruch. Bo obraz i pamięć wizualna są naturalnym sposobem zapamiętywania i odzyskiwania informacji w naszej pamięci. Bo ruch jest naturalnym środkiem komunikacji. Nasze myślenie może być wyrażone jedynie z ciała: np. poprzez mówienie, pisanie, muzykę, malowanie. Prawdziwe uczenie się to takie, które wnosi coś znaczącego do życia, buduje nowe połączenie i objawia się fizycznie poprzez osobiste wyrażanie myśli. A social media stwarzają do tego bezprecedensową przestrzeń.
Bruno Rouffaer, Pięć pokoleń w krainie e-learningu
Sesja dotyczy współpracy między pięcioma generacjami, środowiskiem pracy 2020 – i wpływie na sposób uczenia, w szczególności e-learning.
Paweł Luty "Dostęp kontra własność"
Dzisiaj dostęp do różnych dóbr jest ważniejszy od posiadania ich na własność. Zamiast kupować płyty z muzyką wykupujemy dostęp do Spotify, zamiast kupować płyty DVD korzystamy z VOD, od zwykłych taksówek z korporacji wolimy te zamawiane peer-to-peer, zamiast kupować rower wsiadamy na rowery miejskie. To ogromna zmiana, której nie da się nie zauważyć, a jej niedocenienie może okazać się kosztowne. Zmieniają się konsumenci, zmienią się firmy, ale zmienia się także edukacja.
Iwona Opiełka-Majewska „Wiedza, informacja, mądrość”
Czym jest uczenie się i jak warto do tego podchodzić na co dzień we współczesnym świecie. Informacja, wiedza, mądrość.
Zbigniew Czajkowski„ PeakOne z modułem wirtualnej rzeczywistości oraz systemem rozpoznawania mowy Dronn”
Wystąpienie na temat możliwości wykorzystania nowych technologii w procesie szkolenia kadr, na przykładzie rozwiązań takich jak platforma telekomunikacyjna PeakOne czy wirtualny doradca Dronn. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom IT, możemy przenieść procesy szkoleniowe do świata wirtualnego z korzyścią dla każdej ze stron. Szkolenia prowadzone przez Wirtualnego Trenera, w oparciu o interaktywne systemy dialogowe, mogą być prowadzone za pośrednictwem dedykowanej infolinii wewnętrznej lub serwisu WEBowego. Podobnie jak wideokonferencje 3D, pozwalają oszczędzić zarówno czas pracowników poświęcony na dojazdy na szkolenia, jak i środki finansowe przeznaczane na ich organizację. Wirtualne szkolenia, w odróżnieniu od np. kursów on-line pozwalają na zaistnienie interakcji pomiędzy trenerem a audytorium, z jednoczesnym pominięciem wszelkich ograniczeń związanych z tradycyjnymi szkoleniami.
David Westwood, Technologia cloud a demokratyzacja wiedzy
Ta przemowa zbada użytek opartej na chmurze społecznej platformy nauczania, Fuse, która przetransformuje się w sposób w jaki duże przedsiębiorstwa egzekwują zarządzaniewiedzą oraz szkolenia i rozwój. Odwołując się do dostępności i skalowalności opartych nachmurze platform wraz z kluczową funkcjonalnością platform Fuse. Będziemy odkrywalijak organizacje mogą upoważniać swoich pracowników do wzięcia odpowiedzialności zaszkolenia i rozwój, zarówno osobisty jak i innych.
David Westwood, How cloud technology aids in the democratising of Learning
This talk will investigate the use of the cloud based social learning platform, Fuse, to transform the way in which large enterprises carry out knowledge management and learning & development. Making reference to the accessibility and scalability of cloud based platforms along with key functionality of the Fuse platform; we will explore how organisations can empower their employees to take ownership of their own learning and the development of themselves and others.
Dawid Kloch, Małgorzata Maj „Wykorzystanie technologii Kinect oraz rozszerzonej rzeczywistości w szkoleniach”
Nowoczesne technologie dają ogromne możliwości. Jednym z obszarów w którym zajmują coraz silniejszą pozycję jest branża szkoleniowa. W swoim wystąpieniu zaprezentujemy przykłady wykorzystania nowoczesnych technologii (kinect i augmented reality) w edukacji. Pokażemy przykłady gier szkoleniowych, których zasada działania oparta będzie na technologii rozpoznawania ruchów. Zademonstrujemy, że dzięki tym rozwiązaniom, szkolenia będą jeszcze bardziej ciekawe i angażujące, a przez to bardziej efektywne.
Gerry Griffin, Wpływ mobile learningu na rozwój ekonomii (wykład z ASTD)
Podczas sesji dowiemy się, co działa a co nie w projektowaniu kontentu na urządzenia mobilne i jakiego zwrotu z inwestycji można się spodziewać. Dowiesz się, jakie zmiany muszą nastąpić, aby mobile learning przyniósł oczekiwane rezultaty - między innymi w zachowaniach odbiorców oraz jakie strategie obrać, aby zachęcić do tych zmian i skutecznie mierzyć efektywność uczenia. W mobile learningu to uczący się jest w centrum doświadczenia edukacyjnego.
Gerry Griffin, The Impact of Mobile in Developing and Emerging Economies (ASTD talk)
The session will cover what does and doesn't work in terms of content design for mobile and the return on investment the L&D department can expect. You will learn required behavioral changes in the target audience, strategies employed to encourage these modifications in behavior, different metrics used to measure the effectiveness of learning interventions. Apply a market-based approach to content design by putting the learner at the center of the learning experience.
Perry Timms, Zapowiedź MOOC dla HR
Obserwujemy potężne zainteresowanie kursami MOOC (Massive Open Online Courses –bezpłatne kursy online), które niespodziewanie podbiły świat edukacji. Bezpłatne kursy udostępniające wiedzę z najlepszych uniwersytetów na świecie, na które każdy może się zapisać - przynoszą korzyści nie tylko w rozwoju osobistym, ale potencjalnie również zawodowym. Możemy sięgnąć do treści, do których nie mieliśmy wcześniej dostępu. Albo możemy zbudować nasze własne. Dlaczego czekać na Harvard, Stanford albo London Business School, aby udostępniły swoje kursy? Możemy stworzyć sami dokładnie takie programy, których potrzebujemy w pracy. I to teraz dzieje się w branży HR w WielkiejnBrytanii wokół używania social mediów. Profesjonaliści HR w Twojej organizacji mogą być jednymi z najlepiej wyposażonych w nawigowaniu, wykorzystywaniu i zwiększaniu użyteczności social mediów w miejscu pracy. Zapraszam do podróży przez MOOC i poznania sposobu myślenia, za którym stoi pierwszy na świecie profesjonalny kurs zbudowany przez instytut dla ich członków.
Perry Timms, Introducing MOOC for HR
There is a huge amount of interest in Massive Open Online Courses which have taken the education world by surprise. FREE education content from some of the worlds finest academic institutions and where enrolment is online and across the globe. There are not only educational benefits to us all as human beings but potential benefits to us in corporate life. To the way we view our work-based learning & development. We could rope in a huge amount of content previously out of our range and build programmes for development that are both economically viable and intellectually stimulating. OR we could build our own. Why wait for Harvard, Stanford or London Business School to create a free; online programme. We could create one that covers what we know we need in the workplace. Which is exactly what is happening for the HR Profession in the UK around the use of Social Media. For personal, professional and work-based use, the HR Professional in YOUR organisation could be one of the most equipped and adept at navigating, utilizing and enhancing social media at work. It will be a journey through MOOCs and the current thinking behind the worlds first professional MOOC built by an Institute for its members.
Mariusz Ulicki, Augmented e-learning - (nie)zwykłe nauczanie
Augmented e-learning to sposób zdobywania wiedzy, skuteczny, dostosowany do olbrzymiej dynamiki współczesnego życia, czy też kolejny chwyt reklamowy? W trakcie wystąpienia przedstawione zostaną założenia prowadzonego projektu e-learningowego. Omówione zostaną cele i zastosowania nowych mechanizmów nauczania wiedzy. Autor wskaże dwapraktyczne zastosowania opracowanych mechanizmów: krótka forma poszerzania wiedzy oraz rozwiązanie systemowe, którego celem jest zastosowanie w obszarze nauczania złożonych technologii.
David Westwood, Phones4u: Ewolucja do prawdziwie uczącej się organizacji
Odkrywając, jak koncerny telekomunikacyjne w Wielkiej Brytanii prowadzące sprzedaż detaliczną zmieniły się poprzez korzystanie z opartych na chmurze platform do społecznego nauczania, Fuse staje się prawdziwą organizacjąnaukową, w której wiedza jest aktywnie przetwarzana i udostępniana dla dobra i rozwoju wszystkich. Case study wyjaśni jak Phones4u osiągnęły wynik 15 000 naukowych interakcji w ciągu jednego dnia, jak stworzono 3500 aktywów wiedzy w ciągu jednego kwartału i jak osiągnięto dwudziestokrotny wzrost
zaangażowania użytkowników w porównaniu z tradycyjnymi LMS-ami.
David Westwood, Phones4u: The Evolution to the True Learning Organisation
Exploring how the UK telecommunications retail company has transformed itself through the use of the cloud based social learning platform Fuse to become a true learning organisations in which knowledge is actively digitised and shared for the benefit and development of all. The talk will detail how Phones4u achieved 15 000 learning interactions in a single day, the creation of 3,500 knowledge assets in a single quarter and a 20x uplift of user engagement when compare to a traditional LMS.
Dorota Jaksa-Pliszka „Społecznościowy model dzielenia się wiedzą w przedsiębiorstwie”
W czasie spotkania postaramy odpowiedzieć na następujące pytania: Co w dzisiejszych czasach oznacza dzielenie się wiedzą w biznesie? Po co i w jaki sposób dzielić się wiedzą w nowoczesnej firmie? W jaki sposób filozofia WEB 2.0 sprzyja systemowemu dzieleniu się wiedzą? Co to jest Wiedzomat? Jakie możemy spotkaćbariery w procesie dzielenia się wiedzą? Czyli jak sprawić by dzieląc się wiedzą jednocześnie ją mnożyć.
Bartłomiej Górniak, Case Study E-learning - inny wymiar edukacji
Jeżeli chcesz poznać rozwiązania związane z zarządzaniem ponad 200 000 uczestników szkoleń, ponad 430 000 godzin szkoleń oraz portfolio ponad 200 kursami rocznie, zapraszam na prezentacje rozwiązań, które zmienią Twój sposób patrzenia na inny wymiar edukacji.
Bartłomiej Polakowski, Laboratorium E-learning – między szkoleniem a rozrywką...
Mimo rozmaitych form szkoleniowych, technologii i tematów, e-learning nadal jest odbierany przez część pracowników jako mało wartościowa forma edukacji. W jaki sposób przekonać ludzi do udziału w naszych szkoleniach i zmotywować ich do aktywnego udziału w ich tworzeniu? Zademonstruję nasze metody walki i pierwsze rezultaty:)
Adresaci
Konferencja jest skierowana do osób odpowiedzialnych za budowanie strategii rozwoju zasobów
ludzkich, zarządzanie wiedzą i szkoleniami. W konferencji weźmie udział kilkaset osób:
• kadra kierownicza największych polskich przedsiębiorstw
• HR Biznes Partnerzy oraz pracownicy działów HR, odpowiedzialni za rozwój biznesu i
podejmujący decyzję o inwestycjach w kapitał ludzki i za rozwój pracowników w organizacji
• osoby zainteresowane szkoleniami e-learningowymi, blended learningiem, mobile learningiem,
rapid learningiem
• pasjonatów nowych technologii w uczeniu.
Dla osób, które nie będą miały możliwości wzięcia udziału „na żywo” oferujemy udział w transmisji
konferencji on-line.
Człowiek
Najważniejszy jest CZŁOWIEK. Kluczowa jest jego motywacja i możliwość uczenia się – nauka tu i teraz i szybki dostęp do wiedzy. Uczący się pracownik, który korzysta z systemu szkoleń, działań rozwojowych oraz narzędzi umożliwiającymi szybką komunikację i wymianę doświadczeń, dynamicznie się rozwija, staje się twórcą nowy rozwiązań. W jednej firmie współpracuje ze sobą kilka generacji, a także osoby z różnych kręgów kulturowych. Będziemy rozmawiać o tym, jak stosować media społecznościowe (social learning), jak najefektywniej wdrożyć metodę 70/20/10, jak style uczenia się wpływają na motywację do rozwoju oraz jak projektować efektywne rozwiązania szkoleniowe.
DOŚWIADCZENIA EDUKACYJNE podczas E-Learning Day:
Wernisaż obrazów - Galeria Modessqe
Galeria Modessqe w niekonwencjonalny sposób prezentuje prace młodych twórców wyłonionych przez eksperckie jury (Dominik Lejman, Monika Szewczyk, prof. Piotr Płoszajski, Anita Rossato) na bazie I Międzynarodowego konkursu Modessqe. Celem Galerii Modessqe, która pełni rolę menedżera wybranych artystów, jest propagowanie polskiej i zagranicznej sztuki współczesnej. Poprzez organizowanie niezależnych, międzynarodowych konkursów malarskich, wystaw, debat oraz spotkań, ułatwiamy artystom rozwinięcie kariery.
Technologie
Świat oferuje nam coraz więcej technologii, coraz więcej możliwości. Co wybierzemy? E-learning, rozszerzona rzeczywistość, pigułki wiedzy, mobile learning, BYOD, sztuczna inteligencja – drony… Czy nauka zaczyna być rozrywką? Jak odnaleźć się w labiryncie wszystkich nowych możliwości? Jak nie pozostać w tyle? Zapraszamy do testowania i doświadczania wraz z nami najnowszych technologii dla biznesu!
DOŚWIADCZENIA EDUKACYJNE podczas E-Learning Day:
WIRTUALNY przejazd kolejką górską – stoisko firmy Pirios
Podczas wydarzenia zostanie zaprezentowany przykład wirtualnej rzeczywistości. To urządzenie przypominające okulary, montowane na głowę, wyświetlające obraz 3D. Dodatkowo wyposażone jest w akcelerometr, żyroskop i magnetometr do śledzenia orientacji głowy w przestrzeni, na podstawie której wyświetlany jest obraz z tego kierunku, w którym aktualnie gracz patrzy.
Technologia kinect – stoisko firmy Mediaflex
Do tej pory o technologii Kinect mówiono tylko w kontekście rozrywki, my będziemy o niej opowiadać w kontekście edukacji. Uczestnikom konferencji damy nie tylko możliwość zobaczenia i wysłuchania jak nowoczesne technologie mogą i są wykorzystywane w branży szkoleniowej, ale przede wszystkim doświadczenia czym one są. Już teraz zapraszamy Państwa na stoisko firmy Mediaflex.
Biznes
Technologia i najnowsze rozwiązania teleinformatyczne mają dla biznesu wartość, jeśli umożliwiają efektywniejsze procesy rozwojowe przy obniżeniu realnych kosztów i prowadzą do wzrostu motywacji pracowników. Jak dobierać narzędzia szkoleniowe, by najefektywniej realizować zadania biznesowe? W tej części przedstawimy e-learningowe case studies z polskich firm.
Organizator
SEKA.edu Sp. z o.o.
centrum kompetencyjne e-learningu największej firmy szkoleniowej – SEKA SA założonej w 1988 roku. Realizator rozwiązań szkoleniowych opartych o najnowsze technologie. Prowadzi działalność na terenie całego kraju za pośrednictwem 16 oddziałów regionalnych. Zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu, czyli przedsiębiorstw, które osiągają bardzo dobre wyniki finansowe, dynamicznie się rozwijają oraz są rzetelnymi partnerami biznesowymi.
Patron merytoryczny
Wolters Kluwer S.A.
Wydawca publikacji branżowych oraz organizator licznych konferencji m.in.Edu.Trendy, Perspektywy HR i Rozwiązania HR. Wolters Kluwer S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych. Prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz regionie Azji i Pacyfiku, zatrudnia około 19 000 osób na całym świecie.
<
>
Partnerzy konferencji
Lokalizacja
Konferencja e-learning day odbędzie się w Teatrze Kamienica w Warszawie przy ulicy Al.Solidarności 93.
Rejestracja
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu:
Joanna Małachowska
Senior konsultant ds. projektów rozwojowych
joanna.malachowska@seka.edu.pl
mobile +48 530 331 704
Anna Kowalik
Kierownik Programów Rozwojowych
mobile +48 509 201 519